pozadie

piatok 14. októbra 2011

Úsmevný večer

Moje milé dievčatá, ak  sa chcete uvoľniť a humorne naladiť, mám pre Vás typ, ktorý prinesie so sebou tú správnu relaxačnú a pohodovú atmosféru,  trebars na príjemný večer v spoločnosti milých priateľov alebo aj so svojím drahým či fajn kamarátkou..... k tomu ešte namiešať ten správny drink, niečo na zahryznutie, nohy držať v teple, stlmiť svetlo a ....... Úsmevná české komédia "Muži v naději" je film, ktorý rýchlo ubieha, nenudí a  má plno vtipných momentov ..... pokiaľ vyznávate teóriu, že dobrá komédia sa pozná podľa toho, ako veľa sa na nej dokážete smiať, vrelo doporučujem..... a večná téma "nevera " v režijnom podaní pána Vejdělku to zvládla bravúrne.


My sme si to včera v našom miestnom kine s mojím drahým pánom M spolu užili..... ja tieto české komédie totiž zbožňujem..... a táto ma rozhodne nesklamala

Nech Vám všetkým dnešný piatok rýchlo ubieha a užívate si krásny víkend podľa svojich predstáv

To Vám želá
Vaša Eva 




1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Hezké nedělní ráno přeji Evičko, po pěkném filmu v pátek doufám, že jste prožila i hezkou sobotu. Komedie je můj oblíbený žánr, i když poslední dobou se na televizní programy zlobím do té míry že to vůbec nezapínám. Zřejmě bude nabízený film nový, na kino mám málo času, protože do nejbližšího bych musela dojet. takže ho v nejbližší době asi neuvidím.