pozadie

pondelok 24. októbra 2011

Ako bolo

z vytúženého víkendu Vám prinášam  pár záberov....
Prosím, za zniženú kvalitu obrazu sa ospravedlňujem, bola nás plná izba čo sme sa spoločne zišli a fotenie bolo komplikované nedostatkom priestoru a mojim mobilom.....
:-)



kytička obdarovanej

obrovská radosť - desiatové sáčky hello kity

že na koberci? nevadí......
 

pózovanie - furt a stále
 
krsná, vieš čo je toto? že osmička? no predsa nekonečno!!!

Moje krstniatko NINKA /7 ročkov / mala zo všetkých zúčastnených najväčšiu radosť...... úprimne sa radovala každému darčeku ktorý dostala..... hoci vlastne sviatok mala  jej maminka, na také milé dievčatko nikto nezabudol..... 

Víkend už je za nami, bol fajn a trval krátko.... vidím, že ste šikulky a nezahálali ste, obdivujem tú 
spústu krásy ktorá pribudla vo Vašich domovoch..... samozrejme je to pre mňa všetko tu moc inšpirujúce........snažím sa tiež troška tvoriť, hoci som čiastočne obmedzená stále pretrvávajúcimi ťažkosťami s chrbticou a nejde mi to tak ako by som si želala   ,  pripravujem málinko čo to z mojej tvorby k zverejneniu.... prácičky sú už nachystané, je to len otázka technického charakteru, aby sa predstavili blogerskému svetu ostatných milých a šikovných babuliek ..... musím Vám povedať, že som s Vami veľmi rada..... 

Všetkým želám skvelý štart do nového týždňa

Vaša Eva

Žiadne komentáre: