pozadie

pondelok 10. októbra 2011

Ani sa nenazdáme

a máme tu pani zimu
Ani presne neviem, či sa mám tešiť alebo nie
veď už zo všetkých strán sa na nás rútia upozornenia na vianočné chvíle
Hoci Vianoce mám rada a teším sa na ne
celkom otvorene priznávam
že mi toto predčasné propagovanie troška aj vadí
Máme predsa JESEŇ  
Alebo nie?
:-)
Aktuálne z Tatier takto všetkých zdraví moja dcéra Niki a vnúčik Peťko



Majme všetci pekný začiatok týždňa a všetky depresívne myšlienky heš, heš !



Vaša Eva 

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Koukám, že babí léto končí a hned je u vás zima. Žádný podzim se letos nekonal. Děti mají určitě radost.
Uška

Duby povedal(a)...

Ahoj Evi!
My sme dnes prví krát zakúrili...veru babie leto je preč, hoci som veľmi chcela veriť jednej predpovedi v novinách, že má trvať celý október.No nevyšlo to...a tú depku ťažko odháňam, snáď pustím sa silno do tvorenia...
Iveta