pozadie

pondelok 28. novembra 2011

Adventne

Zažínanie prvej adventnej sviečky u nás mám v tomto predvianočnom čase veľmi rada
Už si uvedomujeme blížiace sa sviatky a zároveň je ešte dostatok času na stíhanie všetkých tých prepotrebných vecí okolo, ktoré vykúzlia to čaro  vianočné
Blikot sviečky, vôňa čerstvo upečených medovníčkov a tiché klopkanie na dvere...




Náš adventný svietnik som tentokrát zvolila netradične - miesto klasického okrúhleho  venca som sviečky naaranžovala do vyrobenej drevenej krabičky....nápis  a čísielka  drôtiku vykúzlil  môj drahý....pár orechov, rolnička, badián a škorica a sviečky  v machu
Veru, niet nad vlastnoručne vyrobené dekorácie, podľa svojho vkusu a momentálnej nálady
A perníčky? voňajú a sú mäkkučké a práca mi išla tak krásne od ruky
Táto adventná nedeľa bola celkom taká akú som si ju predstavovala
Z časti v znamení predvianočných príprav a z časti v pokojnom rozjímaní adventného okamihu 

A takto nás pozdravil náš vianočný kaktus
Šťastné vykročenie do nového týždňa

Vaša Eva

2 komentáre:

Aranel povedal(a)...

Evička krásný a kľudný adventný čas prajem :o)

Signora povedal(a)...

Adventní dekorace jsou kouzelné a krásně barevně sladěné. Vánoční kaktus mi vykvetl už před týdnem, mám pocit, že do vánoc odkvete.
Krásný advent Alena