pozadie

štvrtok 7. júla 2011

Púdrové odtiene

Milé dámy a dievčatá,
neviem ako Vás, ale mňa tieto jemné púdrové odtiene hnedej a bežovej priam učarovali..... myslím, že sú veľmi dobre kombinovateľné......mňa by bavili s romantickou bielou alebo aj s nežne modrou.....

Leto je proste obdobím, kedy si trúfame možno viac ako inokedy popustiť uzdu fantázie a priam láka ukázať svetu aj inú tvár, než bežne vystavujeme .Každopádne letné prechádzky počas dlhých večerov si pýtajú aj troška hravosti..... a my si to predsa zaslúžime , nosiť sa na vysokej nohe......  







Vaša Eva




5 komentárov:

Vivi povedal(a)...

Evi, něžně lehké pudrové odstíny jsou opravdu okouzlující! Sama jsem si tohle léto pořídila pár podobných kousků a nosí se báječně. Skvěle se kombinují. Oblíbila jsem si k nim tyrkysové doplňky, je to prostě takové lehké, letní. Máš perfektní vkus.
P.S. Tvůj příspěvek na mém blogu mě moc pobavil! Že bych vyhrabala krém na botky a taky to po tvém vzoru zkusila?! ;-)

Eva povedal(a)...

Viki ďakujem....krásny letný slniečkový víkend želám

Hortenzie povedal(a)...

Ahojky Evi,

děkuji za Tvou návštěvu u mě. Provázek jsem kupovala na Aukru - http://www.fler.cz/tony-zieglerova. Mám 4 druhy a musím říct, že si je šetřím, jsou tak úžasné, že je mi líto je stříhat.

Krásný den. Eva

Lenka včelka povedal(a)...

Evi, děkuju za návštěvu, díky které jsem objevila tvůj blog. Pastelové...pudrové barvičky patří k létu. Taky je mám oblíbené. Třeba i v podobě doplňků a laků na nehty.
Užívej si sluníčka.
ahoj. Lenka

Eva povedal(a)...

Evka, ďakujem za kontakt....ano, zieglerovic provázky - to je ono,nevedela som si spomenúť.....sú asi bezkonkurenčné,nevime o nikom, čo by také niečo vyrábal unás /nie dovážal/....
Eva
Lenka, ďakujem za pozdrav....želám pekný začiatok týždňa...
Eva