pozadie

štvrtok 23. júna 2011

Premenlivé


....tak táto vetička ma najmä teraz s príchodom leta vie dostať do varu..... dospela som k názoru, že sledovanie predpovedí počasia je strata času....neviem, či ste zaregistrovali, že ako sa v priebehu dňa mení počasie a je už očividné, že sa niako ale niako netrafilo !!!! do predpovede, tak sa v priebehu dňa tá predpoveď niako ale niako nemení a dookola sa opakuje ..... tak som nad tým dumala, že akú prču musia mať moderátori rádiostaníc,  hlásujúci pekné slnečné počasie temer nad celým územím Slovenska , sediaci za oknami s výhľadom na približujúce sa mračná......
Neviem veru, neviem, či nie je lepšie sa tuším spoľahnúť na staré osvedčené pranostiky typu,"keď sa začínajú muchy lepiť k zemi, príde búrka ", alebo "keď začínajú smrdieť kanále, klesá tlak " a pod.
A možno potom bude menej takých situácií ako nedávno, keď sme sa napoobedie vybrali bicyklovať na hrádzu a do cca 30 minút sme boli späť s búrkou a víchricou v pätách.
Aj Vás toto vie tak nabrúsiť ?
Želám všetkým krásne, pomerne ustálené leto a keď s búrkami, tak len nočnými.... aj keď zase, taká letná sprška tiež nemusí byť vždy zlá.....
Kto nám vlastne vyhovie?

4 komentáre:

zcdl povedal(a)...

Evi, ja uz sa vobec neriadim predpovedou...tak ako hovoris nema zmysel...o muchach som vedela troska s obmenou, ze ked stipu bude prsat :) ale o kanaloch som nevedela....:) a dobre vediet....:)

Eva povedal(a)...

ano, aj s tým štípaním je to tak....:-) pekný deň ,Zuzi

Duby povedal(a)...

U nás sa zaručene rozprší keď doumývam okná :o((
Ani dnes tomu nie je inak...po dvoch dňoch leštenia dnes som dokončila posledné okno a prosím spustil sa poriadny lejak....
Pekný večer Evi!
Iveta
PS: Som rada, že som ťa naviedla na šitie! Držím palce!!!

Eva povedal(a)...

Ešte raz ďakujem za podporu.... bez Vás by to nebolo!!!!
Eva