pozadie

nedeľa 3. júla 2011

Krížiky, krížiky

Bolo to už hodne, hodne dávno, čo moje prsty držali v rukách tupú ihlu, mulinky a dákú tú látočku na vyšívanie......
A jedného dňa mi došli v balíčku prekrásne výtvory šikovnej Ivetky, /blog Duby/, ktorá ma svojimi jemnými a precíznymi dielkami akosa vraví naštartovala......
A moje prvé dielka sú na svete.....sú to úplne jednoduché a ľahké výšivky a určite ich zvládne každý začiatočník.....ešte presne nepoznám ich využitie, možno aplikácie na vrecúška z dákej ľanovej látočky, alebo srdiečka s uškom z peknej stužky.....  
A tu sú, moje prvé výtvorčeky.....
Ivetka, dúfam, že Ťa táto moja skromná prezentácia zahriala u srdiečka.....tam ďaleko, kde sa teraz nachádzaš

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Evi, krasne a nezne vysivky. Moc vydarene. A krasne fotecky z dovolene. Preji Ti hezky zbytek tydne, Katerina

Eva povedal(a)...

Katuška ďakujem, viem že sú to len také maličkosti, ale práve na tých veľa krát najviac záleží....
Želám pekný deň do diaľok kde sa nachádzaš....