pozadie

utorok 21. júna 2011

Vlastná pizza pec

Ľudkovia moji, viete si predstaviť tú parádu, upiecť si pizzu vo vlastnej pizza peci ? A ešte k tomu v prekrásnej štýlovej letnej kuchynke, kde môžete v kruhu blízkych posedávať a čakať na to svoje vlastnoručne upečené dielko ?
Tak takýto malý zázrak vlastní jedna úžasne šikovná dievčinka, na ktorú som narazila na českom Mimibazár-e..... pre tie, ktoré tieto stránky plné inšpirácie nepoznajú : http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=224999
Zuzka Morkusovic, ty si proste jednička......
Spomínaná piecka.... a Zuzka vraví, že sa dá v nej piecť hocičo:koláče, zelenina a mnoho iného....

A malá ukážka Zuzkinej letnej kuchyne.....do pozornosti dávam, všetko vymyslené a zrealizované svojpomocne.... zo starých použitých tehál, zrenovovaného kredenca a pod.... a tú piecku dostať kúpiť ako polotovar, treba ju len "dať dokopy " za pomoci šikovného manžela alebo aj priateľa ..   

Tak verte mi, takéto niečo vlastniť, to by sa varilo a pieklo!

3 komentáre:

zcdl povedal(a)...

hii Evi, brutal...taku kuchynu nemam ani normalnu nie to este ze letnu....:) super, kocka je sikovna

Jana povedal(a)...

Ahoj Evi, Zuzčinu letní kuchyni chodím obdivovat na mimibazar, je úžasná. Pec na pizzu by se nám taky moc hodila. A díky jiné Zuzce (zcdl) jsem zase objevila Tvůj blog, který se mi moc líbí.
Hezký den
Jana

Kami povedal(a)...

Ahoj Evi, táto "Morkušovic" kuchyňa je podľa mňa, a aj bude...legendárna !A vďaka Zuzke som našla ďalší zaujímavý blog, teším sa na ďalšie Tvoje príspevky...Kami